maanantai 5. marraskuuta 2012

4 ennen oli teennäistä, ku piti nauraa, nyt tuntuu nii hyvält et tekee mieli laulaa


 

Kuvat on tsekin matkalta, jossa siis olin alkusyksystä.
Mua jännittää. Tosi paljon. Tänää on joukkueen palaveri, ja saahaan tietää millanen tiimi meille on oikeen tulossa ens kaudeks. No, toivotaan et päätöksestä tulee hyvä. Mua myös stressaa, koska yhteiskuntaopin ainetta pitäs kirjottaa ainakin 6 sivua, ja oon saanu yhen tehtyä. Ja palautus oli tänään. Mikä meni pieleen?

Pus och kram
Stina

2 kommenttia:

  1. eikö laura ja nina kirjottele tänne? sä kyllä kirjotat tosi hyvin! ois kiva vaa nähä mite ne hoitaa tän kirjotus puolen ku ei laura oo ees tehny ittestää esittelyä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon! :) lauran kirjottamattomuus (huh onkohan toi ees sana) johtuu luultavasti siitä, että sillä ei oo kunnon kameraa, eli se joutuis periaatteessa kuvaamaan mun tai ninan kameralla, ja lauralla tuntuu näitä kiireitä olevan nii mietitään nyt yhessä et oisko tää sitten vaan mun ja ninan blogi, kiitos sun palautteesta ! -stina

      Poista