keskiviikko 7. marraskuuta 2012

5

Moikka kaikki lukijat!  Ei oo oikeen kerenny tulla päivitteleen tänne ku on ollu hirvee kiire ! Mulla on tässä ollu kokeita hirveesti ja on edellee ja sitte pesisreenit jatkuu taas ja kouluaki pitäs jaksaa käyä mut mites se vapaa-aika?Minne se jää? Onneks meillä tässä muuton keskellä oli serkut ruotsista. olin sitte koko alku viikon lapsenvahtina.

               Brendon                                                                                                              Isabel
























Masentaako teitä tää syystalvi aika? Mua ainaki ku on hirveesti
kaikkee kiireitä.. Mut en jaksa olla negatiivinen nii kerrompa jotain mun mielestä positiivista! Vaikka on ollukki vähä huonot pari viikko nii oon selvinny mun ihanien ystävien kanssa kaikesta.





 Kävin myös vähä shoppailee ja ostin tekoripset, uudet housut ja kalevala sormuksen.

Housut: Ginatricot nahkahousut 59,95e




kalevala sormus 65e

 
 
  Tässä myös mun päivän asu. 

Neuletakki h&m, valkoinen paita h&m,housut ginatricot ja kengät spiritstore.


 
-Nina

8 kommenttia:

  1. oot niin kaunis mut postailkaa useemmi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! ja joo yritän tässä ens viikolla vähä useemmi:)

      Poista
  2. ihme ettei tullut juliuksen kuvaaa D=D=D=

    VastaaPoista
  3. laittakaa noi kuvat sillee isoina eikä tollei vierekkäi, ku muute tulee vähä sekavasti noi :s

    VastaaPoista
  4. tää teijän blogi on iha hullun kiva ! :))

    VastaaPoista