torstai 25. lokakuuta 2012

3



Mua masentaa toi talven tulo niin paljon! on lokakuun 25 päivä, ja ensimmäinen räntäsade on jo saapunu tänne keskisuomeenkin. Valitettavasti. Okei, kyllä mä kaipaan talvessa sitä, kun saa laittaa ihanat villapaidat vihdoin päälle, pieni kylmyys hipelöi jalkoja ja maailman paras tunne on se, kun bussi tulee just kun oot jäätymässä ihan kokonaan. Kelläkään samoja fiiliksiä?
Mun talvimasennuksen pelasti onneks aina niin ihana äiskä, joka oli ostanu mulle piristykseks vaikka ja mitä!

 Ainoo minkä oon jo aiemmin käyny ostamassa, oli toi St.Morizin itserusketussuihke, joka Adan kanssa todettiin ihan kelpo tuotteeks, eikä hintakaan päätä huimannut, 6.95 Seppälästä.

Nyt tämä tyttö lähtee tallille!
Pus och kram
Stina


7 kommenttia:

  1. heii millä kameralla te kuvaatte ku tulee noi tarkkoi kuvii?(;

    VastaaPoista
  2. missä postaukset????????? ois kiva jos tulis vähä aktiivisemmin näitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sorisori ja nina varmastikkin kirjottaa ihan lähipäivänä :) -stina

      Poista
  3. vittu sä oot hyvännäkönen

    VastaaPoista