sunnuntai 30. joulukuuta 2012

21 just the beat inside my soul


 
Hei ja anteeks tää tauko! Tulin äsken just Soilelta missä olin yötä. Mun joululoma on ollu ihan törkeen kiireinen, oon aina ollu menossa jonnekkin, joten aattelin pyhittää tän päivän lepopäiväks ja huomenna taas uuteen nousuun ja uuteen vuoteen! Tähän vuoteen on sisältyny paljon itkua kuin myös nauruukin, oon menettäny mulle tärkeitä ihmisiä, mutta myös saanu lähelleni uusia, jotka on saanu mut unohtaa sellaset ihmiset joitten kanssa mulla ei ollu hyvä olla. Kokonaisuudessan tää vuosi on ollu ihan mahtava ja oon varma et muistan näitä muistoja vielä vanhanakin. Toivotaan vaan, että ens vuodesta tulis vähintäänkin yhtä hyvä! Mutta nyt mun jouluun, eli oltiin ihan perheen ja parin serkun ja mummin kanssa meillä ja perinteisesti myös joulupukki kävi, koska mun pikkuveli on vasta 8.

 
Sitten tossa alapuolella iso osa mun lahjoista! Toivoin siis lahjakortteja, rahaa, leffalippuja ja jumpsuitia ja kaiken sain, eli hyvin kävi! Toi ipad oli mulle iha täys yllätys, koska en ois ikinä uskonu saavani sitä! Tänään äiti myös tilaa mulle uudet pidennykset, joka on kans yks mun joululahja. Noitten lisäks sain mun nominationiin palan, kaulakorun, pyyhkeen ja pussilakanasetin.
 
 
pus och kram
stina
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti