maanantai 3. joulukuuta 2012

15 lumi teki helvetin jäisen eteiseen, jossa pakkasukko kädenväännössä vei erän viimeisen

Älyttömän hyvää joulukuuta! Muhun on iskeny joku talvimasennus :D tai en tiiä mikä tää on mut oon kokoajan tosi väsynyt ja aika hiljanen.. No mut tänään kävin keskutassa ostamassa kaikenlaista ja myös uudet ripset, en siis pärjänny kun viikon ilman niitä heh :D Äsken tulin just Lauralta. Meillä on keskiviikosta sunnuntaihin koulusta itsenäisyysloma tai mikä onkaan, ja lähen siis keskiviikkona korhosille myllymäelle ratsastamaan julian ja ninan (ei tän ninan vaan toisen) kanssa. Tosi kivaa tulee siis olemaan! Lauantaina palailen sitte takasin tänne ja kirjotan sitten vasta uuestaan varmaankin.
 
 
puss och kram
stina

22 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ai kato en ite sitä oo huomannu :oooo mut kiitti ku huomasit !

      Poista
  2. lol ano :DD
    oot tosi nätti mut muista ettei pissi nouse päähä :) ei siis sillä et niin ois käyny mut tosi monelle käy nii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ei oo syytä miks kusi nousis päähän, ei tuu nousee lupaan

      Poista
  3. ai nina uittomäen ?:)

    VastaaPoista
  4. http://rontonelamaa.blogspot.fi/2012/12/156-blogihaaste.html

    blogihaaste teille jos haluutte tehä :----)

    VastaaPoista
  5. sullaha on iha liian tummaa meikkivoidetta nimittäi kaulassa kiva raja............

    VastaaPoista
  6. stina mitä on käyny sun kulmille ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siinä kävi niin että nypin normaalisti mun kulmia, sitte mulla lähti melkee keskeltä mun toista kulmakarvaa karva ja siihe jäi sellane välikkö ja yritin korjata sitä mut siihe jäi lopulta sellane väli missei ollu ollenkaa karvoi.. ootan nyt et kää kasvais takas nii ei tarttis piirtää koska en itekkää kauheesti tykkää noista mut toi on ainoo tapa mite peitän sen välin :D ei oo siis pysyvä muutos !

      Poista
  7. Te kaikki oottte niiiiin kauniiiiiita !!!!!!

    VastaaPoista
  8. oot hirmu kaunis:)<3!

    VastaaPoista
  9. säikähin oikeesti ku näin patrikaise naama! o: saisin varmaa sydäri jos se noi ylimeikattuna tulis mua vastaa jossai, jotai rajaa iha oikeesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äläs nyt, laura käyttää ihan yhtä paljon meikkiä kun me muutkin :)

      Poista
  10. eli iha vitun paljo, mun mielestä sä stina oot kauniimpia ketä oon varmaa koskaa nähny.

    VastaaPoista
  11. stina oot niin kaunis! ja vielä luonnollisen kaunis silti! mitä nyt oon sua nähny ja minkä kuvan oon susta saanu oot ihanan oloinen ja mukava ja todellakin suosios ansainnut!

    VastaaPoista
  12. ihanan pitkät hiukset sulla :)

    VastaaPoista