torstai 7. helmikuuta 2013

lähdetään pois täältä, ennen kun mun swag menee pois päältä

numeroitten kohotusta, enää yks seiska tokarissa, aurinko, lomasuunnitelmat, parhaan ystävän synttärit, itkua, naurua, mansikkakaakaota, lämmin sänky, ainainen kiire, sun hymys ja se miten sä vaan teet mun olon paremmaks. Hassuu miten paljon kirjotettavaa mulla aluks tänne oli, mihi ne kaikki katos? sitä en osaa sanoo. mun fiilikset on hyvät, meen huomenna kattomaan wanhojen tansseja hippokselle emilian kanssa ja illalla adalle yötä. stressaan huomisesta matikankokeesta, johon oon yksinkertasesti lukenu liian vähän. musta tuntuu, et monet asiat tulee muuttumaa. mä, stina, joka just äsken saapu yläasteelle, menee syksyllä lukioon. mulla ei oo mitään hajua, mitä mun tulevaisuudelle käy. tai ees että ketkä on mun kavereita vielä ens vuonna. pari hyvää tyyppiä muuttaa ties minne muualle ja mä jään tänne, ku tuolla ois koko maailma mun käytettävissä. miks? eikä tää jyväskylä mua niin paljookaa miellytä, et haluisin tänne ehdottomasti jäähä. mä pelkään. mut ainakin innolla ootan ens viikon ystävänpäivätanssiaisia jonne mulla on onneks maailman paras pari, ja sitten iltamia! nekin järjestetään nyt pitkän tauon jälkeen jee



Puss och kram
Stina

26 kommenttia:

  1. hei millon se videopostaus tulee!!!!!!! iha tyhmää sitä ollaan tässä ootettu aikas pitkään.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! meijän pitäs vaan saada aikaseks ninan kanssa nähä ihan kunnolla, nyt on vaan ollu niin paljon menoo ja meininkii eikä olla ehitty nähä :/

      Poista
  2. mihin lukioon aattelit hakee?:)

    VastaaPoista
  3. Teillä on iha helvetin hyvä blogi tytöt !!!!!!!!!! Eivaa läppä oli palakaa helevetissä huorat

    VastaaPoista
  4. Iha hirveet housut sulla muija Oikeesti XD näytät ihan pelleltä hhaahahahahahahhahahahah hyiiiiii

    VastaaPoista
  5. hei tosi kiva tää postaus:)! ps. ootte tosi kauniita !!

    VastaaPoista
  6. Heii anot oikeesti..... miks pitää tulla haukkuu ja dissaa jos on tehny virheitä elämässään? Tuskin tekään ootte mitään täydellisiä ja voitteko muka väittää ettette ite ois koskaan tehny virheitä? Opetelkaa antamaa kritiikkiä jos jotai mut älkää haukkuko, se vaa osottaa sen että ette oo itekkään mistään maailman kypsimmästä päästä. Jos haukutte niin menkää sanomaan päin naamaa, eikä täällä nimettömänä, se on säälittävintä mitä tiiän. Nää kommentoijat saa ihan helposti selville jos ottaa Bloggeriin yhteyttä, oppisitte ainaki jotai. Toivon että sit kun vähän vanhemmiksi kasvatte tai ku ootte aikuisia nii mietitte että miks helvetissä sitä piti mennä tällasia kirjottelee. En usko et se on kovin ylpeyden aihe siinä vaiheessa enää. Tytöt kyllä tietää virheistään ilman et teiän täytyy niitä jankata täällä ja eiköhän ne ole kuitenkin ottaneet opikseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ensiks siitä että kuinka pitkän tekstin oot jaksanu meille kirjottaa! on tosi kiva kuulla et joku on meidän puolella, koska joka sana tosta tekstistä on totta, en oo vaan halunnu ottaa noita asioita esille, koska niistä ois taas tultu kirjottamaan lisää paskaa. toi teksti minkä kirjotit tuli suoraa munkin pään ajatuksista. kaikki tekee virheitä. ja me todellakin pystytään nää anot ilmiantamaan ja sekin on käyny mielessä, katotaan ketkä onnekkaat anoilijat paljastuu ;)

      Poista
  7. kenen pari oot tanssiaisis?:)

    VastaaPoista
  8. Hei mistä teijän blogin nimi tulee?:)

    VastaaPoista
  9. hei tosi ihana blogi ! Stina oot tosi kaunis, täykkäri (:: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! <3 aivan ihana kommentti, sait mut hymyilee!

      Poista
  10. postatkaa useemmi !! :)

    VastaaPoista
  11. Oi ihanat housut ja oot tosi upee!:)

    VastaaPoista